Plengel schreef: Ik heb het al meer gezegd en blijf bij mijn voorkeur:
Sacha Baron Cohen
Hierboven te zien in de rol van Borat / Freddie
Wat goed van je.....
Plengel schreef: Ik heb het al meer gezegd en blijf bij mijn voorkeur:
Sacha Baron Cohen
Hierboven te zien in de rol van Borat / Freddie
M@rius schreef:Quienk schreef:M@rius schreef:Hankster schreef:sorry .. dit was dus het topic..
het is nu officieel: Sacha Cohen is Freddie in de te maken film
bron: filmtotaal
Wat een misser.![]()
Deze man neem ik totaal niet serieus.
Had liever Johnny Depp in die rol gezien.
Sacha Cohen is een reden om die film NIET te gaan zien.
Wat een vooroordelen weer.
kun je nou niet eens gewoon open staan voor dingen die je zelf liever anders had gezien?
Ach, daar hebben we Rienk de moraalridder weer.![]()
Ik begrijp je punt niet Rienk.
Het is een MENING, begrijp toch eens dat we niet allemaal hetzelfde denken als "onze vriend Rienk".
Waarom zou ik dus openstaan voor iets wat ik niet vind.![]()
Je hebt wel een hele hoge dunk van jezelf hè aangezien je constant mensen op het forum aan het verbeteren bent.
Hoogmoed komt voor de val Rienk, denk daar maar eens over na want ik heb niet de indruk dat jij je populair maakt op het forum met je moraalridder gedrag.
Je bent een vreemde vogel dude.
Quienk schreef:M@rius schreef:Quienk schreef:M@rius schreef:Hankster schreef:sorry .. dit was dus het topic..
het is nu officieel: Sacha Cohen is Freddie in de te maken film
bron: filmtotaal
Wat een misser.![]()
Deze man neem ik totaal niet serieus.
Had liever Johnny Depp in die rol gezien.
Sacha Cohen is een reden om die film NIET te gaan zien.
Wat een vooroordelen weer.
kun je nou niet eens gewoon open staan voor dingen die je zelf liever anders had gezien?
Het is een MENING, begrijp toch eens dat we niet allemaal hetzelfde denken als "onze vriend Rienk".
Je hebt wel een hele hoge dunk van jezelf hè aangezien je constant mensen op het forum aan het verbeteren bent.
Hoogmoed komt voor de val Rienk, denk daar maar eens over na want ik heb niet de indruk dat jij je populair maakt op het forum met je moraalridder gedrag.
Nou "dude",
laten we het daar dan maar bij houden
M@rius schreef:
Lord Daja schreef:* wacht op een trieste, zeikerige opmerking van Rienk in de trant van "president is met een "d" hoor."
M@rius schreef:Geinige gozert die caspert.![]()
Prince Charming schreef:De recterhand van de maffia uit de film Desperado, heeft maar een superkleine rol maar hij lijkt er sprekend op:D ik ben zijn naam kwijt:O

C-lebrity schreef:Tja, maar dan moet je wel een tientje hebben. En dat heb ik niet.
Keer terug naar Laatste roddels
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast